Jag visste väl det!

Jag sa ju det, att maj skulle gå fort. Det här är ett par roliga saker som jag har gjort under den tiden.
 
Prommat.
 
Bussat till Oslo. 
 
och denna jenta. Som jag dessutom såg skymten av när hon var på blixtvisit i Gbg några dagar senare.
 
I Oslo lagade vi massa god mat.
 
Partade med kända ansikten.
 
Strosade i byen, bl a när det var Holmekollenstafetten.
 
Och förstås fikade en hel massa (Kaffebrenneriet<3!).
 
 
Jag har ritat en hel del.
 
Och tränat likaså. Och sett kämparna i Göteborgsvarvet. Med åskväder och uteserveringshäng. 
 
Tillsammans med kollegiet blivit hembjuden på trevlig och supergod söndagmiddag i Uddevalla. 
 
Fått trevligt besök av Backpackar'n back in Scandinavia. 
 
Varit på megaloppis i Majorna. Jeansskjorta, pajform, mjölkflaska och roligt skärp för tot. 40:-.
 
 
Och ja, på lördag är det juni. (F.ö, ursäkta att typ det mesta jag skriver om numera är hur fort tiden går. Den kan få gå fort till 17juni sen gör det ingenting om den saktar ner lite.) Men ialla fall. Förutom lite hemlängtan så mår jag bara bra. Nu börjar PR! Ta hand om er people. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0