(för)Sommar-pepp

Pang, så slog det till och sommaren kom. Värmen är äntligen här, förhoppningsvis för att stanna, och med regnet har grönskan kommit med stormsteg och träden har slagit ut och det är så grönt så grönt, och skönt. Jag har börjat räkna ner till "semester" och vad som komma skall under sommarmånaderna. Lite hem- och stuglängtan har jag allt. Pratade precis med mor som kunde rapportera att det kl 22.45 fortfarande är totalt ljust ute, inte ens skymmning. Helt sjukt. Helt fantastiskt. Inget går upp mot norrländska sommarnätter. En sak top10 bästa saker att göra; cykla i en ljus och varm sommarnatt. Längtar. Och att man aldrig behöver gå o lägga sig, att det bara känns onödigt. 
 
Midsommarplaner håller på att smidas och det längtar jag förstås också till. Det känns så himla roligt att en idé som såddes i augusti förra året fortfarande lever och numera helt spikat kommer gå i verket. Åh, pepp!
 
Ändå mera pepp på sommaren blir jag nu förstås också då jag ikväll bokade flygbillen och vet precis att och när jag sätter fötterna på Scheleftemark! Åh, längtar. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ethel

Yei!! Kooom nuuuuu

2013-05-22 @ 08:19:48
URL: http://ehol.blogg.se
Postat av: maleeen

Lite foton i bonnstan och strandpromenaden en solig kväll hoppas jag starkt på!!

2013-05-22 @ 10:37:18
URL: http://malinholmst.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0