Nämen god natt då

22.30. Kan man gå och lägga sig halv elva en fredagkväll? Ja nu gör jag då det. Har varit uppe sedan sju imorse så nu börjar jag vara lite trött och dagen har varit lite långtråkig, torsdagen desto trevligare. Lite skrivande och tränande och tvättande har jag gjort idag, inte jättekul men nödvändigt. Dock blev jag nöjd över mitt träningspass - 1 timme crosstrainer. Crosstrainer och löpband är för mig nog så stor del psykisk träning. Jag utmanar mig själv i att palla en halvtimme - förtiofem minuter - femtio minuter - en timme ... De första tio minutrarna är värst, på själva den fysiska fronten, sedan kommer man in i lunket och kan förhoppningsvis få den känslan att man skulle kunna hålla på länge länge. Men så var det det där med huvudet, den stora utmaningen, palla psykiskt. Det sitter i huvudet, in med viljan och utmana tjurskalligheten. 
 
Det fortsätter att vara lurigt väder. Det är jättevackert och solen skiner på blå himmel, temepraturmässigt - not so much vackert. Svinkallt. Solskenet får mig, på tal om träning, att bli lite sugen på att springa utomhus. Så kom igen, lite varmare får det gärna bli tack. 
 
En trevlig nyhet sprang jag på i afton; nästa lördag spelar Johnossi live och signerar nya skivan på Bengans. Tjoho. Då ska jag gladeligen bidra till skivhandeln. 
 
Nämen jag ska ta ett avsnitt eller två av That 70's innan jag somnar in i mina nya rosenlakan. Då är jag fullt redo att kränga påskpyssel imorgon igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0