Hej påsk

GLAD PÅSK! Helt plötsligt var det påsk. Den kom som smygande, eller hur möjligt det nu är då jag varit omgiven av påskpyssel på jobbet sedan februari men på något sätt så har den kännts väldigt avlägsen ändå. Nåja, jag plockade in lite påskris och gjorde ägg-dekorationer som jag pyntade med och igår på påsk-afton så serverades lamm och godis hos Tuva och Timmy, så lite påskfirande har det allt blivit! Trevligt och gott. 
 
I veckan har jag dessutom haft storfrämmat' från Oslot då Ida var på besök. Väldigt roligt var det! Vi babblade och lagade god mat (+ Idas guacamole!) och drack rödvin o strosade lite på byen o såntdära. 
 
Imorgon jobb, tisdag jobb och direkt efteråt bär det av mot Landvetter och sluligen landar vi i Skellefteååååååå! Jag längtar så. Jag hoppas för hela mitt hjärta bara att en förkylning går tillbaka asafp. Idag vaknade jag nämligen med lite förkylningskänslor och ont i halsen så det har verkligen varit en stillsam söndag detta hära, vill inte utmana ödet, jag SKA åka skidor till veckan. 
 
Fick så fina påske-tulpaner!
 
Ida och monsterkakan.
 
Påsk-middag på Klippan. 
 
Tyckte ändå jag prickade påsktemat rätt bra med min out-fit. Påskkäring möter kyckling möter Pippi Långstrump. Ish. Gillar mina nya orangea strumpbyxor. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, men kjempekos var det!
Ha det så himla bra i Norrland! :)

2013-04-03 @ 18:09:46
URL: http://idalinneag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0