Det tar sig, sa mordbrännaren

Nuså, börjar det arta sig! De senaste dagarna har jag rännt fram och tillbaka till IKEA för att få ihop mitt rum på nya stället. Idag har jag skruvat skrivbord och ställt i ordning. Kan meddela att det gick smärtfritt att bygga ihop både hylla och bord, inte en svordom behövde jag ta till heller. Nu fattas bara ett överkast och gardiner, och blommor i fönstret så är jag i hamn. En matta också ja. Kommer efter helgen, fraktat från nord. Nämen så det blir nog bra detta här. Det känns faktiskt väldigt najs att ha liksom en "arbetsplats" (dvs ett bord att ha datorn på). Pysslande och bildredigerande och skrivande och pluggförberedelser känns mycket roligare att göra då. 
 
På fredag morgon sätter jag mig på tåget mot Stockholm. Jag glädjer mig så sjuuukt mycket till detta!!! Där möter jag upp päronen för en helg där. Jag och mor ska gå på musikal, Jesus Christ Superstar med Ola Salo himself. Det ska bli skitkul. Jag längtar till och med massa till tågresan! Då fattar ni peppen.
 
 
 
Snart tid att hoppa på vagnen mot träning. På sistone har jag testat på en del nya grejer, som Bodycombat tillexempel. Det var faktiskt riktigt roligt! Det hela gjorde det väldigt peppande när ledaren satte rörelserna i ett sammanhang, när man skulle använda dom, "ta i nacken på motståndaren och knäa".. 
 
Fastnade lite i bilder från sommaren.. Trästock och Fäboferre oså. Åh, fantastiskt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

AAh! Vi skulle se Jesus christ superstar med ola salo men han blev sjuk sa fick stand in grabben istallet, ocksa sjukt bra. Jag tror ni ar in for a treat! Och bodycombat - fett nice! heja elin!

Svar: Ååh! Vi hade tur o fick se Ola. Tvivlar dock inte på att stad-in'arn var annat än grym! Tycke faktiskt att "Judas" var bäst. Jaa I know, bodycombat, who would have thought?! Jag tänkte faktiskt på dig. Om några pass sånt till så kanske jag får blil med dig och Magnus.. eller nåt..haha
Elin Johansson

2013-03-08 @ 00:56:42
URL: http://idsassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0