Motiverad

Första arbetsveckan tillbaka i Göteborg blev en rivstart. Jag var ledig i fredags. Då spankulerade jag omkring på stan. Eller spankulerade och spankulerade, jag var ganska fokuserad faktiskt. Köpte mig en ny te-kopp till min Indiska-te-muggar-samling så i den har jag nu druckit stora mängder te de senaste kvällarna. Jag shoppade också loss på Stadium; träningskläder, och en underställströja för typ förti spänn, värt! Såklart klämde jag in en fika också, på stället som inte heter Brogrillen. Men det känns bara bra att jag fick jobba mycket i veckan! Jag trivs med det. Däremot är det en helt annan atmosfär än det var innan jul. Jag skulle få vara med om en omställning, och det är jag. 
 
I afton gjorde jag en promme en bit längs vattnet. Det var rätt skönt. Jag fattar inte vad som har hänt med mitt promenerande!? Det har trappats ner nåt enormt, inte okej. Men imorgon ska jag med lätta steg ta mig till Sportlife och fixa mig ett medlemskap. Det ska bli så himla kul och skönt och härligt att börja träna ordentligt igen, kunna ta pass och bygga upp musklerna. Åh, vad jag gläder mig, jag är så sjuukt taggad och peppad!! Inspirerad och motiverad.
 
Jag har nu jobbat med forskande i utbildningsdjungeln. Har letat och läst om olika utbildningar som jag kan tänkas kunna söka och förbereda mig inför att söka. Det är skoj och jag längtar nästan redan efter att börja skolan till hösten. Det är lika bra att jag börjar hålla tummarna redan nu att jag kommer i på en utbildning som jag ska trivas med. 
 
Nämen lite te då och ett Project Runway (all-star) avsnitt nu. Så ser jag gladeligen fram emot morgondagens träningsdag. 
 
KLEM
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, endelig update! :)

2013-01-14 @ 23:18:35
URL: http://idalinneag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0