Morgonstund har guld i mun

Man är ganska bortskämd med sovmorgnar då jobbet inte börjar förän tio. Jobbigt att stiga upp i vintermörkret på morgnarna har jag upplevt extremt få gånger denna vinter, för mig något väldigt ovanligt. Så i morgon då vi skal infinna oss på jobbet kl. 08.00 för peronalmöte blir det spännande att gå hemifrån då klockan fortfarande är 07-nånting, då man i vanliga fall kan ställa väckaren på åtta och då ha mycket god tid att komma i ordning. Vilken utmaaaning, omg! Rise and shine people, rise and shine!
 
Men det blir också härligt för när sedan klockan är tio är man klar för hela låånga dagen eftersom jag har ledigt imorgon. Träning och därefter tänkte jag faktiskt äta lunch ute och plugga lite francais och börja planera lite pluggförberedelser. Jo, har tagit upp lite franskaläsande. Ordförrådet är inte vad det har varit om man säger så och jag vill ju fortfarande kunna prata det dära fina språket. De e bara repetion, repetion, repetion yeah aha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0