Man måste dö några gånger innan man kan leva

 
Så har man blivit ytterligare ett år äldre. 23... 23!?! Uff, vad tiden går fort. Firade dagen gjorde jag med hallonpaj på jobbet som jag pyntade med sugerpasteblommor, blev bjuden på kladdkaka på Sjömans och kvällens avslutades med ett glas på Hagabion. En väldigt trivsam födelsedag blev det! (Ja tänk.. ett år sedan Slagfältet i Källaren. Förra födelsedagen spenderades hemma från jobb, sängliggandes i källar'n med magsjuka..) 
 
Lördagen bjöd på lite party också; beskådade P3-guldgalan live i Scandinavium. Kul att se vad som skedde bakom kamerorna. Typ uppvärmning med bl a Kodjo och se Maskinen och Norli&KKV köra nåt typ av förkrök på plats mellan prisutdelningarna. Många bra artister som uppträdde dessutom. Kul att höra något från Johnossi igen, det lät som dom, och lovande. Gnucci o/co tyckte jag var riktigt bra, en ny upptäckt för mig. Och sen Timbuktu&Damn! förstås. Linnea Henriksson fick trevlig förstärkning av Timo R och så imponerade hon med att hoppa så i sina heels. Jag worked it också i heels, inte lika höga och smala men. Nya, som fick bli min födelsedagspresent till mig själv. 
 
Födelsedagsfirandet forsatte igår afton då jag bjöd till tårtkalas. Trevligt var det med. Det är trevligt med födelsedagar, men nu kan vi hoppa över denna biten med att bli äldre. 
 
Jag har utmanat mig själv på stickfronten och börjat sticka en tröja. I butiken är julfärgerna utbytta mot en mer vår/vintrig nyans och många nyheter skall packas upp. Jag är igång med träningen på rikt och det känns bara bra och kul. Zumba igår, jag gillar ju det. Dock utan "Do the dinosaur walk" eller dans-tant denna gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0