Jullov

Jag har haft en helt underbar juleferie hemma i Skellefteå!
 
 
Jag hann först av allt med att träffa två bruds i Umeå. På väg från flygplatsen blev det dessutom en spontan gemensam taxiresa med ett gäng okända norrlänningar och massa bagage. Fantastiskt bra. Och hur glad blev jag inte över vintervärlden jag kom till?! Mycket glad. 
 
Jul, jul, jul. Mat, mat, mat. Mys, mys, mys. 
Hänga med fina faaaamiljen. 
 
Träffa fina vänner och babbla och babbla ännu mera och skratta och babbla lite till och så skrata ännu mera.
 
Feber och vila.
Spela spel.
Åka skidor på Vitberget.
Gå runt Tjärn.
 
Färga hår.
Dra ut visdomstand. 
Heja på fotboll.
 
Göra en check på Listan. Var jag inte en ordentilgt söderbrutta innan, så är jag det ialla fall nu. Jag har nämligen ätit på Krysset, det tog bara nästan 23 år, men nu är det iaf gjort. För att göra det riktigt ordentligt, nu när jag väl gjorde det, så fick det bli ett Buremål. 
 
Åka bil, bil, bil, lyssna på musik, musik, och lite mystisk musik, och komma fram till mysiga stugan och Kittelfjäll. Åka skidor, spela spel, basta, dansa, skratta, laga mat och fira nyår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0