Det är trevligt när solen är framme

Det var så himla vackert ute ett tag idag. Solen sken som bara den och det var blå himmel! Sedan att det dessutom var några plusgrader och snön är i prinip totalt borta, kändes väl lite märkligt - det är JANUARI!!
 
Det gick iallafall himla fint att stiga upp i mörkret i morse, himla duktigt där ass. (oh yeah!. Sarkasmen flödar ang. detta ämne.) Annars har jag haft en lugn vecka på arbetsfronten so far, men imorgon blire jobb, jobb, jobb och heela helgen ända till tisdag. Men det blir skoj.
 
Annars så dricker jag te som om det vore vatten. Ja jag dricker nog nästan mer te än vad jag dricker vatten på en dag nuförtiden. Men det är som gott är det, plus att jag har börjat gilla att ha mjölk i, då kan man på något vis dricka ändå mera. Vidare är jag igång med den andra PR All Star-säsongen och har ett helt bakstycke till min sticketröja färdigt. Ja, det ska ju bara vara ett. Framstycket är således påbörjat. Det går som hejsan. 
 
 
dagens himmel. 
 
KLEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0