Söndagsväder

Snacka om grått och trist väder idag! Man skulle kunna chillat under täcket hela långa dagen. Men lite frisk luft var det gott, och behövligt, att få. Hade detta varit på Schwensens Gt. hade vi allihopa legat på rad i Sarahs stora säng och kollat på en lagom o-djup film starring Aston Kutcher, Jake Gyllenhaal, Ryan Gossling eller nån annan hunk-skådis. En sådan dag är det idag. 
 
I alla fall, så gick jag en lång prommenad vid Göteborgs mindre snygga delar men ändå charmiga. Skabbsnyggt. Jag gillar det. Vid havskanten vid båtar, Järntorget, Linnégatan upp. I dimma och snö-blandat regn. Grått, grått, grått. Jag kunde ju ha kommit på att gå andra hållet så jag inte fick allt mot mig heela vägen. Men äh, det var ganska uppfriskande! 
 
Igår blev det efter jobb och en liten tur på gymmet, gourmet-middag med småbrorsorna på Sjömans. Faktiskt väldigt mumsigt med köttbullar och makaroner - och sås. Marängswiss till efterrätt och sedan åkte vi vidare mot mingel och dans. 
 
mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0