Helg.

Helg. Ja, helg, som i ledig lördag och söndag. Det känns faktiskt fantastiskt bra då jag har jobbat en vecka i sträck. Den, helgen, har hittils varit mycket trevlig. Igår blev det vin och spel @ Klippan och sedan gick jag Tuva o Tora till Clooneys för lite dansing. Skoj skoj! Idag var morbror med vänner i Götet på båtmässa så då blev det sammanstrålning, titta på båtar och äta fiskbuffé. Trevligt, trevligt!
 
En lugnsam ((??) just made that up) kväll i soffan har jag. Litt sliten efter gårdagen så med te och naturgodis, m-m-m, hänger jag nu med Plura o/co. Imorgon ska jag fortsätta helgmysa. Frukostmys med lite skidåkning och så hoppas verkligen att det blir en dag med fint väder för då ska jag gå en lång promenad vid det västkustska blå med schön music i lurarna. Gött. Det blir hemskt lite frisk luft nuförtiden, det är inte bra, så lite d-vitamin och dagsljus skulle göra fint. 
 
det skulle lite sommar också göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0