Fredagsmys js.

Då man där innan sextiden är så trött att man håller på att börja gråta men nästan en och en halv timme jobb är kvar. Känner att näe faen jag orkar bara inte laga mat idag. Det får faktiskt bli junkfood lovely hamburgare och, åh vad gott - pommes!, ja det får det faktiskt bli idag. Slutar. Och inser att börsen har jag glömt hemma så ingen hamburgare blir det ikväll för jag pallar då jävlarimej inte att gå ut igen när jag kommer hem. Men kycklingen som jag glömt lägga på tining blir det inte något av till middag denna dag. Då blir det ju middag i natt. Nä, det får bli fredagsmys-glamour-maten-works-in-every-occation no.1, havregrynsgröt. Jävla fredagsmysmat det alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slang i lite kanel i groten pa spisen och sen lite bananskivor nar den ar klar. Fantasitskt va sa lite kan gora sa mycket!

2013-02-03 @ 01:35:25
URL: http://idsassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0