This goes with a bottle of Israel's finest!

Vi har passerat gränsen, inklusive tullen. Det var första gången jag var med om tull-check. Men inget tull i min väska inte! Ha-ha-ha...

För att plocka upp tråden om samtaaaalet jag väntade på, nä det är inte schysst att bara lämna det öppet sådär utan en tillstymmelse till förklaring om va det handlar om, så handlade det om jobb. Kanske inget oväntat ändå, och inget allvarligare än så. Men jag kan säga som så att jag kommer kunna slappna av och ha en fett bra tripp i väster. Pop the bottle, jag fick jobbet!! Det kör igång direkt så på måndag förmiddag kliver jag in på Panduro Hobby, utan att vara kund. Känns kul!

Åja, nå da vi har passeret grensen til Norge er det bare å bytte til å snakke norsk, eller svorsk .... Neeei, jeg veit ikke, jeg trur jeg skal hålle meg til å bare snakke svensk nå! Men jeg syns det er morsomt o prøve nye språk og man laerer gennom å prøve sellom man ikke gjører det riktig! Det skal i hvert fall bli hyggeligt o høre norsk fra mennsker på byen.

Kos dere masse i helgen!
GOD HELG FOLKENS!


Kommentarer
Postat av: Ethel

ELIIIN SÅ KUUL!! GRATTIS DIN LILLA GÖTEBORGARE :D

2012-10-25 @ 07:50:46
URL: http://ehol.blogg.se
Postat av: lage

vad med Israel? http://www.etc.se/ledare/boethius-%E2%80%9Disrael-ar-en-skurkstat%E2%80%9D

2012-10-26 @ 19:12:44
Postat av: lage

du är ju grym på norsk!!! SeesQ //L

2012-10-26 @ 19:13:28
Postat av: Elin

Det är bara en replik av Ross från Vänner:p

2012-10-28 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0