Gå in och vänd matchen. - Okej.

Nästan så jag längtar efter lite snö och kyla. Nydragna spår på Vitberget. Skog där granarna blivit täckta och hänger tungt av snön. Åh. Här ute stormar det så man nästan lättar från marken. Då passar Elin på att gå till frissan. Lämpligt val. Fast det var bara för att klippa luggen så nu är den framme igen, yes. 
 
Men alltså, till det väsentliga... Tyskland-Sverige 4-4. Vilket jefla match alltså! Efter cirkus 45-50 minuter var man väl sådär måttligt in to the game, men vilken vändning!! Har inte sett på maken. Aldrig har väl så många varit så lyckliga över ett oavgjort reslutat?! Lyckoruset efter slutsignalen alltså. 16 oktober, en (VM-kval)match att minnas! 
 
Imorgon ska jag på ett möte som jag hoppas kommer bli givande. Och på fredag är det inflyttningsfest hos Tuva och Timmy. Det är väldans vad det har varit inflyttningsfirande den senaste tiden, tror jag varit på en var helg sedan slutet av september (!?). Först var det Nisse, sedan hade Ninni födelsedags/inflyttningsbjudning, grabbarna grus inflyttnings/hitflyttnings i lördags och nu Tuva o Timmy. Men trevligt är det ju! Mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0