Call me maybe?!

Idag är det kallt i Götet, typ första dagen. Jag har utforskat nya delar av staden, en naturvänlig och utsiktsdel på Hisingen och en del av gamla Göteborg där fika-safari blir aktuellt.

Men kylan satte sig riktigt i kroppen. Jag ska dricka te och läsa litegrann. Sen Project Runway och laga middag. Jag skulle lätt kunna göra en supertidig kväll. Kan gå o lägga mig efter middan. Fast okej, efter Hollywoodvillfruarprogrammet. (Jevlit djupt och intellektuellt program det där alltså. Dom kan ju bara inte misslyckas med att få tittare till kvällens program med den där tarilern, drama, drama!) Jag vill bara att det ska bli imorgon så jag får det där samtaaalet!! Om jag nu kommer kunna somna nångång idag heller, igår låg jag vaken i timtal, jag kunde helt enkelt inte somna!


Kommentarer
Postat av: ethel

Åhå åhå ett spännande samtal! Spännande!

2012-10-24 @ 07:56:12
URL: http://ehol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0