Mando-mys

 

Det har varit mycket Mando den senaste tiden. De har verkligen blivit uppmärksammande för sin nya Fröding-tolkar-skiva. För sådär 1½ vecka sedan läste jag på lunchrasten att de senare på dagen skulle signera skivor (den, Fröding-tolkar-skivan; Infruset) på en skivbutik i Göteborg. Varför inte, tänkte jag, och drog spontant dit då jag slutat. Fick möta grabbarna och få deras kråkor i skivetuiet. Kos. Har lyssnat på skivan en del och måste ändå säga att den är bättre än jag hade väntat mig. Och Björn D’s röst är ju bara att dö för!! Sedan häromdagen såg jag att de lanserat en Mando Diao/Infruset-glögg. Jag vet i alla fall vad jag ska dricka i jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0