Hisingen

Well helluuuu! Har varit ledig idag. Typ lugnet före stormen. Nu börjar 41-42h/v-arbetsveckorna och snart också jullruschen. Men gläder meg fakitsk. Skikkeli. Och helt otroligt, det är typ jul om en månad. Jag bokade min biljett hem för julledigheten idag, så 22 december landar jag i WB (måste dock ta älsklings Norrlandskustenbussen på världens tråkigaste 13 mil på asfalt sista biten, plus bli halverst ruinerad på köpet, men det är det förstås värt ändå). Men det ska bli riktigt roligt. Och, om ni redan börjat ana att det blir mkt hemmaRjorda klappar i år, familjen, så kan ni vara så säkra på det nu hihi. 
 
WiFi in my <3. Hare numera tillgängligt jämt. Ska catcha up lite serier. Och äta B&J-glass. Det får jag idag. Som den tjej I am.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0