Uppbyggnad

Om några dagar inleds firningen av något som jag verkligen ser fram emot att uppleva här i Norge och framförallt i Oslo, hovedbyen - Norges nationaldag, eller i folkmun: 17 mai. Det ska verkligen bli intressant att uppleva. Fönsterskyltningar med flaggor och banderoller i rött, vitt och blått, sånger skall inövas, flaggor skall göras och planer skall läggas upp och efter allt jag hört och uppfattat är mina förväntningar på dagen relativt höga, kan inte vara annat. Samtidigt kan jag inte förvänta mig något då jag aldrig har upplevt det förut och jag är bara spänd och längtansfull för vad som än komma skall. 

Denna vecka har varit lite utav en one of a kind. Trötthet, träning, tårar, uppgivenhet, övertid, kunskaper, solsken, tjejsnack, russbuss, blåbärsdricka, promenader, skratt, kladdkaka, sommarjobb, Trästocksläpp, turdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0