Hök-röven

Idag var det +23 grader på Järnbanetorget då jag var på hemväg från jobbet. Så det hanns med lite parkhäng idag också. Men jag tror jag fått solsting; jag tog en stödmacka medans jag lagade middag, skulle städa undan efter mig och var på väg att lägga brunosten i mikron. Dessutom trodde jag att jag glömt iPoden på Elixia och ringde dit för att höra. Det svarade inte, och tur var väl det visade det sig, för iPoden låg så fint mitt på köksbordet. Klämmigt. Solsting ja..plus ett styrkepass på kvällskvisten så nu är jag övertrött också. Tid att sova. Orkar inte borsta tänderna, orkar inte byta om. Bäär miig! Tur att jag har senvakt imorgon.
Nattda folkens! :):):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

+23!!!!!!! Skjut mig nu! När jag läser sådant här önskar jag att jag bodde i södern!

2012-05-06 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0