Våren är här!

Det var nästan femton grader varmt och sol idag på eftermiddagen. Ett konstaterande är att min vinterjacka nu kan hängas in i garderoben och Conversen kan plockas fram. Jag har sett årets första Tussilago och spontant gjort årets första park-häng i grannparken. Kom innanför dörren, vände, Malin blev med ut, vi sprang och köpte jordgubbar och fann en plats i solen. Gött! Perfekt läge att ha parken så nära hem. Sedan blev det att köra sig riktigt svettig och slut i ett spinningpass. Jobbigt men väldigt gött. Likaså ostmackorna till kvällsmat. Äntligen är sista texten till skidjobbet inskickad. Då går jag och lägger mig då. Natta!





Kommentarer
Postat av: H

Ledsen att göra dig besviken, men temperaturen i Esp är lite högre. Igår låg jag på balkongen till kl 22 i shorts och tittade på stjärnorna. Säkert 15 grader nattetid..men det är eg sjukt. Klimatförändringar-yesbox

2012-03-15 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0