Fredag igen

Hur trött kan en männska vara en fredagkväll? Onekligen väldigt.
Åkte och tränade litegranna efter jobbet och bastade på det. Riktigt skönt faktiskt. Tänkte minsann laga någon god mat till middag, det blev lax och potatis+morötter i ugnen, det var gott det. Och nu ska jag ta ut äppelpajen som jag lagat. Samt göra en latte. Det är min vardagslyx här i Oslo-land, kaffe-latte. Investerade ju i en mjölkvisp på IKEA i höstas och den har använts flitigt, 12 spänn var det SÅ värt!
Äppelpajen (och vaniljglass-det var längesedan!) och de ugnsstekta grönsakerna fick mig osökt att tänka på sommar hemma på gq och middag på altanen. En längtan sprider sig..

Bara för det tar vi en gammal goding:


Så blev det. Gold kveld. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0