Det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Denna vecka har gått så sjuukt fort! Redan fredag (fredagsstämning @ D.) imorgon alltså. Och helg igen. Vad skola jag då finna på? Jag hoppas att det är fin-fint vårväder så man kan sitta ute och lapa sol och öka vitamin D-intaget. Timbuktu ska ju spela på Blå i Oslo, det är imorgon. Men - biljetterna är slutsålda sedan en tid tillbaka och jag hann inte med att fixa en innan det hände. Surt. Funderar på om man skulle gå dit och försöka ta sig in direkt vid dörren.. Vill ju se/höra en skymt av min favvo. Och dessutom är det en intimsplening och han har med sig några vänner. Tingsek? Måns i Damn lär ju vara med. Movits? Frej L? ...Åh, jag vill dit! Kunde jag bara inte ha köpt bille direkt. Varför är jag så, det är ju bara att göra't direkt inte vänta om du är säker på din sak. Blir så trött på mig själv. 

Men i afton åkte jag och tränade och pushade mitt psyke att springa 30 minuter på bandet. Fact is, 30 minuter på löpband känns längre än 30 minuter utomhus. Kanske det blir en tur utomhus i helgen? Åh, Tjärnrundan blev jag nästan sugen på nu ju!

I övrigt har jag typ sko-abstinens. Vill ha massa nya skor nuu! Det är någon man kan fönstershoppa var dag. Synd bara att man inte verkligen kan shoppa det var dag. Om man hade pengar la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la. 

Umeå Open verkar bli a-place-to-be i år, många stora namn såg jag. Thåström, Deportees, Krunegård, Slagsmålklubben, Maskinen, The Libertines frontman, Anna Ternheim ... mfl. 


(man gör alltså musikvideor fortfarande??;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0