Härliga helg!

En fullspäckad helg! Det känns att jag gått en hel del de senaste dagarna, ikväll blir det en lugn sådan. Mor och far har alltså varit på besök och vi har hunnit med att gå, gå, gå och titta på staden, ätit goda middagar (bl a Moules Frites!), hejat på VC-åkarna i 5-milen på Holmenkollen, jazzspelning, fika och ett besök i Vigelandsparken. Fullspäckat var det ja. Väldigt roligt! Kul att ha dem här. Jag måste säga att jag är imponerad över dem, de har hunnit se nästan alla delar, från nord-syd, öst-väst, av Oslo på drygt tre dagar. Bra jobbat! 

Idag har jag varit ute heela dagen. Vårväder! Efter prommande i Vigelandsparken och sedan jag vinkat av päronen, blev jag med Sarah och Malin till Grûnerlökka där vi mötte upp Magnus och Caroline och tog en kaffe, gick på Birkelundsmarknaden - där jag köpte Beatles LP "Help"! -, och strosade på gatorna. Sedan mötte vi även Ida och gick vidare genom staden. Inte konstigt att jag är trött i hela mig efter att detta gående dessa dagar! 

Ja, nu har jag ju en kamera och därmed inga ursäkter till att inte visa lite bilder (?) !















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0