Det är upp till dig nu var saken står, 0910 är min telefon

Nämen hallå?? Detta var litt rart da.. 
På blogg.se's startsida möts jag av rubriken "Stöd Barnarbete". Läser artikeln och i texten nämns det inte något om detta, det handlar om klimatförändringar, samt att man kan gilla Plans fb-sida som heter just Stöd Barnarbete! Men nu har de väl tänkt precis tvärtom? Hoppas jag..
För stödja barnarbete är det väl ingen som vill göra? Stödja kampen mot barnarbete kanske?!

Nu är det vår. Punkt. Det var riktigt varmt idag, redan från morgonsidan. Det är baara skönt. 

Jag skulle typ kunna leva på knäckebröd tror jag. Knäckebröd med ost, knäckebröd med brunost, knäckebröd med leverpastej ... Gohoott.

Funderar titt som tätt på framtidsplaner nuförtiden. Stanna eller inte stanna? Jobba eller plugga? Fram och tillbaka. Men jag veet inte, jag önskar av hela mitt hjärta att jag visste hur jag skall göra. Om jag bara kände mig säker på vad jag vill plugga så vore det hela inte så svårt. 

En kaffe på detta då. 

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0