Onsdagslyx

Efter att varit utelåst för andra gången denna vecka, lagade jag, när jag kommit in, klyftpotatis och stekt lax. Sedan tog jag en promenad runt området, duschade och gjorde mig en latte och tog en liten tårtbit från resterna av bursdagskaken. Kan man göra så, på en onsdag? Jag firar, för imorgon får jag helg. Där kom det upp en bra sak med att vara vikarie ialla fall, man behöver inte vara med på planeringsdag och får därför fri! Deilit. Vi får istället gå direkt på festilgeheterna, vi ska ha personalfest och gå ut och äta på byen på fredag. Det blir nog trevligt. Jag har aldrig vart på personalfest tidigare ens. Så slutar halv fyra imorgon och sedan helg! Då ska jag fira det med att gå o träna. Nu får det vara nok, nu går jag och tränar i morgon i vilket fall som helst. Det var en seg förkyldning det hära men nu är det "bara" rethosta så jag ska göra ett försök, man behöver ju inte köra skiten ur sig det första man gör lixom.. 

Har börjat pimpa mina kartonger med tidiningsurklipp, därför gick jag på vägen hem enkom in på Platekompaniet i Oslo City för att hämta ett par gratistidningar ha-ha. Men det blir faktiskt ganska bra och en rolig touch i vardagen. 

Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0