On the road again ...

Ja, då var jag på the road again. På bussen. Det var längesedan jag åkte sån här riktig buss, långtåkarbuss. Det känns som att jag åker på E4 någonstans mellan Skellefteå och Sundsvall. Men vi har för dryga timmen sedan lämnat Oslo Bussterminal och styr kosan mot Malmö via Göteborg. Snart är vi nog vid landsgränsen. Jag fick en fin bild från fönstret över la meeer och Oslofjorden, den miljön var som en blandning av fjällen och Vänern. Dessutom skulle man kunna tro att det är typ mars idag (eller någon vårdag där vi nu befinner oss för här då ingen snö) för solen skiner, det är varmt och lite vitt på backen.

Det är ju trevligt med internet på bussen. Annars är det största nöjet att äta sin massäck. Idag bestod den av bröd, apelsinjuice, god-morgen yoghurt samt ett par Marie-kex och en liten påse chilinötter. Nötterna är lite lätt beroendeframkallande, fingrarna dras till påsen hela tiden..

Försöker få in p3 på webradio men det vill buffra så mycket. Har saknat p3 känner jag! Kan iaf läsa ur Morgans bok istället.

Hade gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0