Knäckebröd med herrgårdsost

Jaa.. var för en stund ensam hemma i huset, blir nog det snart igen. Funderar lite på att kanske ta med mig kameran och gå en tur mot Lökka, eller kanske kolla lite Big Bang, eller ringa en vän. Först av allt ska jag iaf packa ihop lite prylar för helgen. Ut på tur - aldrig sur. Nästan alla i huset skulle i väg så då blev det också att jag henkar Malin till Göteborg/Åsa. Det ska bli trevligt! Jag ser verkligen fram emot att bara i all sin enkelhet traska runt och se på staden, det var verkligen så längesedan jag var i Göteborg sist. Det är nog bra rea-tider nu kan jag tro så jag hoppas kunna göra några fina fynd, nån fin födelsedagspressent till mig själv om inte annat hehe, samt en del matinköp så som herrgårdsost! Blir en trevlig helg och har fått lite hotell- och god matindikationer. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ta för väska... behöver inte mycket saker med mig, det är ju bara över helgen, men det är plats för matvarorna på tillbakavägen so jag behöver. Nåja, världsliga problemer egentligen! 

Veckan har gått riktigt fort, kan inte riktigt tro att det redan är fredag imorgon. Jag trivs i vart fall väldigt bra på dagis(et). 



Har swichat lite bilder med Mallan så det kan nu dyka upp lite bilder från hösten i Oslo. Ovan var det en dag i jobbsökarsvängen nära Nationaltheatret. 

God kveld allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0