Helgens bravader

Jaasi, då var det söndag och långhelgen lider mot sitt slut. Den har dock gått väldigt fort så så lång känns det inte riktigt som att den varit. Men bra har den iaf vart. På fredag tränade jag och så var det middag på stan med jobbet sedan gick vi till en pub där musiken först var förvånansvärt bra, sedan katastrofal. Och ett slagsmål fick vi bevittna. Nåja, det var en väldigt trevlig kväll.

Igår, efter ett gemensamt och effektivt städryck i köket, åkte vi till Frognerseteren för att åka kälke. Det var verkligen superkul! Gött med lite fart och fälkt och frisk luft. Man blir nog aldrig för gammal för en dag i pulkabacken inte! Vi fortsatte på det effektiva spåret och styrde upp en tacomiddag som satte otroligt bra efter kälkåkandet, sedan blev det lite partande och en minnesvärd utgång.. Kälkåkandet visar sig även idag då man känner sig något mör och har en del träningsverk.

Jag har slått nytt långsovarrekord idag. Det känns inte bra. Jag tänker inte säga hur länge jag sov, men ljust var det fortfarande ute! Så jag passade på att få lite dagsljus och tog mig en långpromenad. Jag har bakat och ätit pizza och nu ska vi samla oss för att se film.

Som sagt, en trevlig helg och jag känner mig redo för en ny vecka med arbete, träning och annat skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0