Grattis ...

Vilket sätt att fira födelsedagen, i sängen med det värsta jag vet: magsjuka. Det blir iaf bättre och det finns de som har det värre. 22 år idag...uuää, vill inte bli äldre alltså! nu får det vara nog hehe. Och jag som hade tänkt baka tårta och så skulle vi ha lite firning ikväll men det får vi ta en annan dag då. Trevligt och gott att vi åt tårta igår iaf!:)

Helgen i Göteborg, eller närmare bestämt i Åsa, var i vilket fall som helst väldigt trevlig! Man har blitt bortskämd med väldigt god och hemlagad mat och sovit gott. I lördags åkte vi in till Göteborg och gjorde stan, flera rea-fynd blev det. På väg till bussen i går stannade vi på ICA Maxi för att handla mat att ta med till dyr-Norge. Så både magen och väskan var fylld med mat.

De gånger jag har åkt tillbaka till Sverige från Norge, har jag varje gång känt att 'Näe alltså, Sverige är ändå Sverige'. Jag vill bo i Sverige. Bara att se de blå vägskyltarna och första allt vad som sägs runt om en känns tryggt och lugnande. Självklart trivs jag bra i Oslo, men då jag kommer bosätta mig någonstans, och nästa gång jag flyttar någonstans, kommer det bli i Sverige, utan tvekan. Dessutom vill jag ju börja plugga snart. Vad och var det nu kan bli...Göteborg? Örebro? Stockholm? Umeå? Uppsala? ...... vem vet?

Grattis på födelsedagen, Happy birthday, Joyeux anniversaire, Gratulerer med dagen, till mig ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0