Än det ena ...

Så var magsjukan väck. Härligt! Är till och med chokladsugen, det är väl iaf ett friskhetstecken om något?!
Men...
Då kommer en akut förkyldning direkt på. Igår kväll hostade jag och det började rinna lite ur näsan..jada idag är jag värsta förkyld. Orka lixom. Jag tycker det kan räcka med en sjukdom åt gången! Jag var tillbaka på jobbet idag och visst går det, om än det är jobbigt att behöva snyta sig allt som oftast. Med tanke på förkyldningen, var det väl inte världens absolut klokaste beslut att gå hem från barnehagen. Jag gjorde sällskap med två kollegor och skulle ta bussen från stan, men efter det väldiga snöfall som kom mitt på dagen idag var busstrafiken ett smärre kaos och det var lika bra att fortsätta gå hela vägenhem, och jag blev inte passerad av en enda buss 37 - som jag skulle åkt. Så det var väl som hugget som stucket, bättre iaf att gå och inte stå still och frysa på en busshållplats. Dessutom är frisk luft ju alltid bra, och något jag längtat efter de senaste dagarna. 

Blev äntligen en skypedate med Spanien igår, väldigt kul!! Lever och mås gör det helt klart, det gillar vi. Och besök ska man få, dessutom då 5-milen körs i Holmenkollen, så passande! 

Nog finns det ljusglimtar alltid. Värre kunde man ha det! 

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0