We'll meet again ...



Jason Timbuktu Diakité ska spela på Blå i Oslo i mars. JAG SKA DIT. Det finns liksom inga tvivel om det. Sedan att pengarna går till något bra, och jag hoppas att det blir asskönt dansande som sist på Blå trots att det annonseras om en "intim spelning", gör ju saken inte sämre. Gleder meg. 

Jag har haft en aslugn helg, med lite stros, film- och Big Bangtittande samt en tur med kaffe och boller ute i marka. Det var faktiskt inte helt fel tvärtom - ganska behövligt. Igår var det riktigt tråkigt väder ute. Grått och regn. Idag stundtals riktigt vacker med både sol och blå himmel. Med att det regade litegrann gjorde/gör inte så mycket. Fortsätter det så här så kommer nog våren snart. 

Men utan kamera känner jag mig som en gitarr utan strängar. 

Och!, jag har ätit äkta fransk chokladfondant lagad av en äkta fransman. De'ni. 

Nu tror jag det är dags att sussa.
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0