Vad hände med Örebro??

Jahapp. Då var det måndag igen och ännu en episk helg har passerat i Oslo. Det var kul att se skidskytte irl och till och med Blå levererade denna gång, dans till Old-school Hip-Hop var skojigt värre. Lite ångest över pengafronten har jag dock akkurat nå, bankkontot är inte sprängfyllt. Å andra sidan har jag det gott ställt på rolighestkontot. Det känns som att jag bara skriver samma saker hela tiden. Jag vill hellre delge er bilder från ditt och datt som jag kan pyssla med, men min kamera har något slags error och jag vet inte hur jag ska få den att funka igen, ungefär så mycket visst de på Expert i stan där jag var in och frågade idag, men jag hoppas att något av de tips jag fick ska vara en hjälp. (När jag ska ta en bild står det "Fel! Tryck på avtryckaren igen!" men inget händer då jag gör det, det fortsätter stå så. Någon som har någon idé?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0