Stilla og rolig

Kände mig som ett vrak och en äkta Svennejobbare i Norge på affären då jag lade min First Price-pizza på bandet. Blev så trött och sliten och kände på bussen hem att näe idag får det bli fryspizza. Ska inte röra mig från huset ikväll bara kasta mig på soffan och ta det piano. Annars ska jag ha en trevlig helg och har en hel lista på trevligherer som jag ska ägna mig åt, allt från pyssel till Zumba.

Skulle fylla i en ergonomi-enkät på jobbet och ironiskt nog känner jag mig väldigt sliten i ryggen efter dagen. Det kanske inte är för intet som barnehagarna har stängt på helgerna, då behöver personalen vila ryggarna/kropparna sina.

Glad över mitt städade rum är jag. Mys-pys!

God helg folkens! (Jag gillar fredagar för då får man använda det uttrycket. Dessutom låter det mycket roligare och mer omtänksamt i Norge tycker jag. Önskar man varandra trevlig helg lika mycket och ordentligt i Sverige?)

Klem


Kommentarer
Postat av: lage

Lägga pizza på affären - låter inte kul!!! =)

2012-02-12 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0