Kose-källare

Har precis ätit en kvällsmacka och en kopp te i min fina mugg nere på mitt rum. Nu börjar det vekligen likna något! Igår städade jag och plockade upp en del kläder från väskor. Dessutom byggde jag ihop en liten IKEA-byrå och det gick överrasknade bra. Nu kan jag också få en översikt på vad jag behöver införskaffa för att rummet ska bli färdigt. Det handlar mest om förvaring. Men riktigt koseligt blir det nog tillslut! 

Tiden bara springer iväg! Imorgon är det fredag, jag kan inte förstå det. Det var ju nyss söndag! Men det blir ju gött med helg igen. Det får bli en lugn och kos-helg, det ser jag fram emot. För övrigt så trivs jag väldigt bra på jobbet! 

Är fortfarande lite orolig över min kamera. Nu kan jag snart inte leva utan en endaste kamera känner jag. Och lite redigering har jag lust på, det kan bli såna projekt ihelgen med. Då kan jag pynta rummet lite med sånt också. Svart-vita foton känner jag just nu för att göra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0