Hei dere !


bild fra Malin

Den gågna helgen var inlindad i en vårbommul. Vädret var fantastiskt fint och solen värmde! Mysiga fikastunder, vacker promenad på Bygdöya (saknar skog!) och Harry Potter minimaraton (=sista filmens båda delar direkt efter varandra). Riktigt skönt. Igår morse föll det dock stora blöta snöflingor men de låg inte kvar speciellt länge. Veckan har börjat, och fortsätter åtminstone imorgon också, med sena arbetsdagar. Nåja, lön har jag iaf fått nu. Tack för det! Äntligen. Eftersom jag alltså har senvakt imorgon också, men det är bara bra eftersom vi har personalmöte direkt efteråt!, så ska jag faktiskt ta och titta på ett Big Bang-avsnitt innan jag somnar.

Kos på dere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0