43 sekunder stav till stav

Lördag. Och då var det helg igen. Veckorna och tiden bara springer iväg. Idag bjuder Oslo på ett vackert väder och riktigt kallt. Alldeles strax ska Malin och jag bege oss iväg mot klassisk mark - Holmenkollen. Det är VC-tävlingar i skidskytte och idag står jaktstatren på agendan. Det ska bli väldigt skoj att se en skidskyttetävling på plats. Dessutom då det är världscup, och på Holmenkollen, klassisk skidmark. Förhoppningsvis blir man inte ruinerad av biljettpriset!! 

Fortsättningsvis ska jag STÄDA i helgen. Nu är uttflyttarna utflyttade och vi fem som är kvar är vi fem som nu ska bo här. Det ska bli snyggt, rent och städat och jag ska styra upp snyggt på rummet mitt. Det ska bli skönt! 

Kvällen bjuder på middag lagad med gemensamma krafter. Trevligt. Med lite träningsverk efter gårdagens styrkework-out skall jag nu klä på mig ett par lager så man står sig i februarikylan. Det verkar ju onekligen vara rysskyla över hela norden. Cirka 50% av statusuppdateringarna på facebook handlar om hur jäävla kallt det är ute! -24, -25, -27, -30, -34, -35. Gusis så kallt. Det är kallt ute idag .........
Ja, indeed är det det. Så koseligt da. Bara att klä sig, helt enkelt. Att det är sinnes kallt kan vara riktigt mysigt kan jag tycka, men det jag hatar är att frysa. Lager på lager principen here we come!

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0