God Jul !

...och fortsättning. Hoppas ni har en riktigt god jul. 
Det är riktigt skönt att vara hemma på Kvisten. Jag har återupptagit traditionen att jag ska vara sjuk på jul, men jag är iaf inte förkyld och snuvig, bara feber då och då. Det känns inte alls kul att jag inte kan åka skidor som jag längtat så fruktansvärt mycket efter. Men det ska jag hinna med också, jag stannar ju faktiskt ett ganska bra tag! Till helgen blir det iaf skidåkning, utför, då vi åker innåt landet över nyår. Det ska bli riktigt roligt. 
 
Familj, vänner, värme, god mat, snö, musik ........................
Jag har en god jul.
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sarah

God jul fina van! Hoppas du hade ett fortraffligt nyar ocksa men massor av sno och lite glogg.. eller vem lurar jag, sjalvklart hoppas jag gloggen flodade!

2013-01-01 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0