Stockholm - Tony B

 
Avslutade en intensiv jobbperiod med att spendera helgen i Stockholm. Jag och "gammlern" flög iväg och bodde på hotell i fina Hammarby Sjöstad, ett stenkast från fam. H/Å där vi på fredagen också bjöds middag. Har ätit hotellfrukost, strosat lite på stan, hann med att träffa Tuva, och hennes Timmy, vilket var jätteroligt då det var så längesen sist. På lördagseftermiddagen var det så dags att dra sig mot Djurgården för att möta upp släkten för finmiddag och sedan bege sig till Cirkus för konserten med den gamle jazzgubben Tony Bennet. 86-bast. Häftigt. Och bra var det! Ett fint firande för farmor blev det. 85 bast. Hon är häftig hon, vår farmor! 
 
Idag har jordgubbar plockats och fyllts i frysen. Och jag har typ femtitvå myggbett på bena. Lyckligtvis kliar de inte. Meen, vad gör man inte för konsten...! Och imorgon ska jag klippa mig. Göhöött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0