Mot buss 37

Jag har påbörjat packningen för morgondagens resa då det återigen bär av mot Skellefteå Airport, som det numera så vackert heter... Upp, upp och i väääg till Osloootown ska jag. Det skal bli så roligt att komma dit igen och träffa alla och traska runt i byen! En vecka fylld med skojigheter ser jag fram emot. 
 
Detta innebär nu är det nära. Det vi alla med skräckblandad förtjusning har sett fram emot i månader. Villa Villerkulla skall avtackas med ett sista avskedskalas. Människor som har fått en glimt av det vita köksbordet, spiraltrappan och känt källargolvets isande temperatur mot sina fötter vallfärdar från när och fjärran för att ta farväl. En era skall avslutas och en ny påbörjas av de nya hyresgästerna. Lördagen den 25e skall bli en storslagen och känslofylld afton vi sent ska glömma. Imorgon startar min vallfärd till Schwensens Gt. Sees!
 
 
 
 
Tänk ändå att det blev så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0