Joyeuses Pâques !

Har varit på ett riktigt styrkepass i afton. Det var bra. Men jag är fortfarande inte van med vikter och framförallt viktsänger, det gör mig lite nervös. Men skulle man köra detta, eller liknande, pass fler gånger och kontinuerligt skulle det helt klart vara riktigt bra träning som ger resultat. Får utmana mig att gå på det igen. Nu känns det i benen (ja, faktiskt är det benen jag känner mest i nu) och träningsverk kan jag nog väna mig, det är grejt. Får lösa upp den med lite moves imorgon på Zumba. Jag fick sån längtan av att träna på Vitberget, Byberget, cykelvägen till Bersan, till och med att sprätta i gropen i Solbacken. 

Jag är lite besviken att jag kommer att missa juni månad hemma, den är ju egentligen bäst; ljust och fint 24/7, och cykla hem mitt i natten och det är fortfarande ljust. Åh. 

Påskafton blev en trevlig afton med prat, spel och välldans god mat! Och fina målade har vi i påskriset (även med videkissar!) i föntstret som jag plockade häromdagen. Och AIK, eller förlåt, Skellefteå, har gått till SM-final, det går ju som inte att missa. Kul ijallefall. 

Så himlans gött att påsken inte är över än och man får vara ledig även imorgon måndag! 



Kos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0