Dansa - Pausa

Denna helgen går nog till historien som en av de allra snabbaste! Det bara har sagt shwisch så var den förbi (nä, inte riktigt än då). Kanske hade det att göra med att jag hade senvakt i fredags vilket var ett tag sedan sist tyckte jag. Så jag hann hem en liten stund sedan åkte vi en stund till öppningen av en ny restaurang/bar/café. Under gårdagen så startade jag med träning, sedan en liten tur till stan för att införskaffa någon reselektyr att läsa på flyget. Sedan visade det sig att Gabban var i stan med en vän och det blev en spontan sammanstrålning, trevligt! På kvällningen/natten massa dans som fortsatte även idag med ett Zumba-pass. 

Ska börja se över lite packning till onsdag tror jag, för då drar jag till Spaniaaa! Fick en snabb paniktanke då jag skulle checka in nu, om jag hade kvar passet hemma i Skellefteå. Lyckligtvis hittade jag det. 


Jag vill ha såna shorts som Baby haar. Och göra svanhopp med Johnnyboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0