Madrid


Plaza Mayor med många uteserveringar.


Parque del Retiro var grön och skön.


Det coolaste huset i Madrid tyckte jag. Kan dock inte säga vilket det är..


Chillar med broccolisarna.


Franskt i Spanien. Coolt att få chokladen till den varma chokladen i en liten kanna på sidan av att själv hälla i mjölken. 


Starbucks. Så har även jag vart där. Det var kul att man fick sitt namn på muggen. Men vad är hypen egentligen?


Mitt i Madrid.


Ljuva 60-tal!


På lördagskvällen spelades El Classico. Jag hade en liten smyg-Barca-outfit som jag walked the streets of Madrid in. Hehe. Matchen kollade vi på på en tapas-bar i Alcalá. Spanjorerna blev galna då Real gjorde mål. Kanske det var tur att de vann..den här gången kan jag ta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0