Dimma ...

Då har vi kickat igång en ny vecka. Påsk-vecka, och eftersom även Skärtorsdagen är röd dag i Norge så får jag i princip påsklov. Har bara två arbetsdagar kvar alltså.. Galet. Är nå så djuriskt trött nu och har vart det ända sedan mitt på dagen, vet inte riktigt varför. 

Har hamnat i något slags hemlängtansmood, fast ändå inte hemlängtan hemlängtan. Jag längtar efter Scheleftesommar, och gröna träd, varma vindar och ljusa nätter. Och inte att förglömma, längtar jag efter en cykel - att cykla!! Åh, sommar. Men sedan då? Då ska det bära av fort som attan. Men det evigt återkommande frågan kvarstår fortfarande. Jag hatar att fatta beslut. Kan jag bara komma till insikt och bestämma mig?! Eller kan någon göra det åt mig tack. Vart ska det bära hän? Det är ju inte direkt så att ju mer jag tjatar och skapar smärre panik inombords, ju snabbare kommer beslutet. Inte stressa, ta det som det kommer men vänta inte för länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0