Stockholm it is

I tisdags hade jag mitt livs första arbetsintervju. Hann faktiskt inte ens bli så nervös innan. Däremot var jag det idag, i synnerhet under eftermiddagen, då jag väntade på samtalet om the outcome av intervjun. Dock blev den inte så positiv som jag hade hoppats på. Fick ett jättebra intryck av dig men det gick till någon med lite mer erfarenhet. Beklagar. Hade ju varit toppen att få jobb efter sin första intervju någonsin. Men såklart att det känns surt! Hade hoppats få skriva om de glada syskonen Johansson som båda fått jobb, inom loppet av två dagar. Men så kul blev det inte riktigt. Men grattis till dig brorsan ialla fall.

Då det blev så gick jag direkt och bokade första bästa tåg till Stockholm nästa helg. Har som inte riktigt kunnat boka då jag väntade på svar kände jag, men nu när det blev som det blv så bestämde jag mig. Läntar sjukt till Stockholm, i allmänhet. Sen att jag ska träffa gamla vänner och se Red Hot Chili Peppers gör ju inte längtan mindre direkt! Fy sjutton vad jag längtar.

Har länge varit sugen på att bo i Stockholm om det än bara skulle vara i en månad eller två, men nu är jag riktigt sugen på att bo där. Nästa bostadsort efter Oslo blir Stockholm. Så får det bli. 

Annars så har jag fått nippran på avokado. Har börjat gilla det och nu kan jag inte få nog. 
Och E-tangenten på min dator laggar.
Och Oslo bjöd på sommarvärme idag.
Och den här låten går på repeat.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Att Avocado är sjukt gott! Förstår dig fullt! :D Prova också att blanda avocado och banan, det perfekta mellanmålet ;) Ses snart woop woop!!

2011-10-04 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0