Oslo

På plats. Efter en lång tågresa (och denna gång var nattåget bara 33 min försenat. Annars gick hela resan som på räls .. ööhhöh, vi säger som en dans istället) är jag framme i grannlandet i väst och dess huvudstad Oslo. Har bekantat mig i kollektivet, det är en jättefin lägenhet med fantastisk takhöjd. Samt inhandlat proviant.

Jag kom ihåg mitt lösenord på Skype. Och heter visst elinmariajo. Så där finns jag att kontaktas, ska försöka invänja mig att logga in där också. Kan förstås kontaktas på annat sätt också.

Jamen då köör vi då. Jobb och lägenhet skall sökas. Jag hoppas och vill att det ska fixas så snabbt som möjligt. Jag skall ligga i för det. Hej hej Oslo Kommune!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0