Hösten ..

Här vare ju action..intch. Men med en veckas semesterresa och en vecka utan internet så blir det lätt så. Internet funkar fortfarande inte. Eller urkopplat är det. Men då har jag kommit på att man kan cykla till bibblan (över nya bron:)) med sin dator och koppla upp sig på kommunens nät. Det måste väl vara nåt att uttnyttja skattebetalningen för. Bra bra. Så där hänger jag nu.

Det börjar vara lite lätt drygt att inte ha tillgång till internet när man vill och man börjar inse hur mycket internet betyder. På gott och ont. Facebookabstinensen kan växa fram och växa sig stor. Man kan inte kolla sin mail och det är svårt att planera sitt kommande liv. Bostadssökande, jobbsökande och tågbiljettsbokande blir svårt och eftersackat.

Punkt 1. En vecka sedan återkomsten från Kreta. Från sommaren till hösten. Ett bra slut på sommaren. Riktigt härligt var det och mycket solande och badande blev det.

Punkt 2. Mot Bastuträsk och vidare. Bär det snart. Under nästa vecka åker jag till grannlandet i väst. Tillslut hamnade jag också i den fällan. Men jag är riktigt taggad, det ska bli väldigt kul. Och jag är väldigt sugen på att börja jobba.

Punkt 3 och 4. Sedan har jag två andra saker att se fram emot under hösten. Den 11 oktober är det konsertdags, i Globen, i STOCKHOLM. Inga mindre än Red Hot Chili Peppers, det blir häftigt! och sen då, som om det inte vore nog, - MADRID och hälsa på Helena!! Kommer bli så skoj!

Det blir en bra höst! 2011 fortsätter leverera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0