Ca me manque

Det märks att universiteten/högskolorna har omstartat. Inte minst på facebook (yep, internet tillbaka - facebookabstinensen kan stillas). Jag blir litt avundsjuk. Jag vill typ också plugga ju. Litegranna iaf. Men jag vill framförallt veta vad jag vill plugga. Allt detta facebookande från gamla och nyblivna uni-studenter bringar fram viss saknad hos mig. Snaknad av Umeå. Korren, campus, IKSU, stada, et c .. Kanske måste flytta tillbaka dit nån gång ändå, och nu ska ju IKEA byggas där också. Saken är klar. Fast samtidigt blir det ju inte samma sak att flytta tillbaka nån gång, som nu, eller speciellt, om jag bott kvar. En bra tid att minnas är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0