Snabba ryck

Snabba svängar i bemanningsbranchen. Det fick jag idag erfara och i samma veva blev det klart att jag får vara på samma barnehage hela veckan, toppen!

Har ändå kunnat bocka av tre saker på min att-göra-lista idag. Bland annat bokat flygbiljett hem till jul vilket känns bra att fått det gjort samt att det gick bra att som jag tänkt åka flyg, hade inte tänkt riskera att måsta fira jul på ett kaosartat Stockholm Centralstation med att åka tåg genom ett snöigt Sverige. Då vill jag njuta av snön på GQ och Vitberget istället. Angående resten av listan är frågan är bara när jag ska kunna hinna till skatteverk och bank, de har ju såna dumma öppettider.

Det franska språket förföljer mig så smått men det gör mig ju ingenting. Fick ju prata här om veckan, då blev jag lycklig! Skönt att känna att takterna sitter kvar ändå.

Jag funderar på maskeradoutfit, längtar efter att mitt hår ska bli riktigt långt och gillar roliga amerikanska tv-serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0