Kaffebrenneriet nu

Längesedan sist. Det är november nu. Tittar in här o tänker, det här var ju en insprirerande blogg..borde lägga in bild..satanihelvette kameran är ju gone with the wind. Aja börjar ha kommit över det.

Äntligen helg. Har jobbat bra. Skönt var det att sova ut i morse. Och kul sedan att sedan sfärers första skidtävling på tv. Änteligen. O nästa helg startar allvaret, världscuppremiär. Jag längtar att åka själv, milspåret på Vitberget!!

Nu ska jag gå o dricka en fet latte eller en varmchokladmedvispgrädde på Kaffebrenneriet. Long time no seen. Yummy.

Haha aa blev just norpad mobilen som låg på bordet framför mig av en typ 3/4-åring! Men hann med. Haha blev typ chockad!

Ok en Oslo-bild på hur jag såg ut efter jag skrivit jobbkontrakt har jag att erbjuda:


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh jag blir så sugen att komma och hälsa på! Vill också turista i Oslo!!

2011-11-29 @ 21:43:03
Postat av: Elin

Ja de ä ba o komma Sussi!!:D

2011-12-06 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0